angelina-kommentar

Sandra om angelina-hoppheladagen:
Vilken läskigt dålig hoppteknik den ponnyn har! Ser ju fullkomligt livsfarligt ut! :O
Försök er inte på att hoppa några höga höjder med den ponnyn för då kommer det att sluta i en olycka. För den ponnyn kan inte hoppa :/



SVAR: Snälla lilla du om du tycker det ser så fruktansvärt ut kan du ju bara sluta att kolla på mina bilder. Vanillin hoppar som hon gör jag och jag får hoppa hur höga hinder jag vill. Det har inte du nått med att göra.
En olycka kan ju hända vem som helst!:O Hoppning är ju en farlig sport!

Och dessutom jag jag hoppat 130cm med henne och hon är 139cm. Och det finns film på det på Youtube.com Och sen så hoppar jag redan höga klasser. LA är väll ändå högt?

Nä jag tycker verkligen att denna kommentar var väldigt onödig. Jag skiter i vad du säger och tycker. Jag gör vad jag vill med min ponny. I mina ögon är hon den bästa ponnyn som finns!<3

NI får säga vad ni vill om min kommentar på detta men det är bara helt enkelt så att jag bestämmer över min egen ponny.
26 Maj, 00:36


Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Avundsjuk människa.se ! Vanillin vinner ju klasser upp till LA, så hon har då inge större problem;)? Skaffa ett liv vet jag.

2011-05-27 @ 08:08:39
URL: http://mnphoto.blogg.se/
Postat av: Ellinor

jag håller med dej! hon är bara avundsjuk.

Vanillin hoppar utmärkt!

2011-05-27 @ 09:10:00
Postat av: nina

hon vet inte vad hon snackar om. vannis har fått en så grymt bra hoppteknik sen du skaffade henne :) ta inte åt dig, du har gjort ett så grymt bra jobb med både henne och bella!

2011-05-27 @ 10:54:35
URL: http://traningsryttare.blogg.se/
Postat av: olivia

Det finns ingen regel på hur hästen ska hoppa. Alla har sitt eget sätt och det får vi acceptera! Vanillin tar sig över hinderna och är glad och positiv till det hon gör. Det är inget fel på din kommentar till detta angelina!

2011-05-27 @ 12:50:17
URL: http://baraolivialas.blogg.se/
Postat av: olivia

Haha förlåt men jag började skratta när jag läste komentaren!



Om nu det är alldesles för farligt för Vannis hade väl don tränar sagt till dig? Jag tror att en tränare är bättre en den personen.



Själv tycker jag hon hoppar som en dröm :)!

2011-05-27 @ 14:17:14
URL: http://ponnybrudarna.blogg.se/
Postat av: natalie

det hon menar är nog att din häst hoppar inte med ryggen, nog verkar hästen grym på att hoppa & du är jätte duktig, men av egna efarenheter så vet jag att det slutar med ryggskador när hästen hoppar så.

rid mycket gymnastikhoppning och försök få henne att arbeta med hela kroppen, så ska du se snart att ryggen kommer.



verkligen verkligen inget menat, min ponny hoppa själv så i början, jag vill bara vara snäll och säga till dig så du vet att de kan hända .

2011-05-27 @ 14:34:36
Postat av: Angelika

Jag måste bara få fråga en sak, varför tävlar du inte medelsvår med Vanillin? Hon hoppar ju jättebra :)

2011-05-27 @ 14:43:13
Postat av: Wilma

Hon har ju visst bra hoppteknik?! Dålig stil att säga så..

Ni är jättefina tsm!:)

Btw, ÄLSKAR bloggen!

2011-05-27 @ 14:52:47
Postat av: Johanna

Hur kan hon änns säga så ?! Det är ju helt sjukt! Säger som många av dom andra, hon är bara avundsjuk! Hon har grymt bra hoppteknik! :) Du har verkligen en jättebra hoppponny! :')

Ni är finast ! <3

2011-05-27 @ 15:05:27
URL: http://ponnycheyerna.blogg.se/
Postat av: Emma

Skit i sånna, det är inget att bry sig om. Det viktigaste är ju vad du tycker och känner, inte vad andra tycker/känner. Så skit i alla andra och gör vad du tycker! :)



Jättefin blogg!

2011-05-27 @ 15:36:02
URL: http://onllyemma.devote.se
Postat av: Emma

Skit i sånna, det är inget att bry sig om. Det viktigaste är ju vad du tycker och känner, inte vad andra tycker/känner. Så skit i alla andra och gör vad du tycker! :)



Jättefin blogg!

2011-05-27 @ 15:37:34
URL: http://onllyemma.devote.se
Postat av: Sara

Alla hästar hoppar olika. Alla människor har olika åsikter, men vissa åsikter ska man hålla inom sig. Jag vet själv hur man blir riktigt arg när man får sånna kommentarer, men Angelina, strunta i Hon som skrev det och fortsätt för du gör ett bra jobb och det vet du mycket väl !

2011-05-27 @ 16:31:10
URL: http://sarabv.spotlife.se
Postat av: annelie :)

jag vill verkligen inte vara elak eller så nu, ni är skit duktiga, verkligen!

men hon hoppar ju lite väl mycket "neråt" med ryggen och dom ska ju hoppa lite mer "uppåt". det är ju såklart inget du kan göra åt saken.

men ett tips är att kolla så att sadeln passar och ligger helt rätt och om du redan har gjort detta så ursäktar jag för min lilla kommentar.

men om jag var du skulle jag försöka få henne att hoppa med mer ryggen.

för ni är verkligen superduktiga båda två!



jag hoppas inte du tog illa upp nu.

2011-05-27 @ 20:06:34
URL: http://anneliesara.blogg.se/
Postat av: Bell

Jag är nog berädd att hålla med Natalie.

Men en bra ryggteknik kan man öva upp! :D Prata med din tränare, den har säkert flera bra övningar på lager!

2011-05-27 @ 23:48:13
Postat av: Moa

Sätt ut IP-numret, så kanske ngn känner igen vem personen är. Visst vore det roligt om man kunde få fram vem det är och kanske få fram att personen ifråga är en fullständig Nolla själv.

2011-05-28 @ 13:42:16
Postat av: matilda

Hennes teknik är bra, men som vissa sagt tidigare så skulle det vara bättre för hennes rygg om hon hoppade mer "uppåt med ryggen", så gymnastikhoppning är ett tips! Men kämpa på, hon hoppas absolut inte dåligt :)

2011-05-29 @ 00:10:06
Postat av: Tove Söderström =)

Vad är det för skit? Vannis har ju bra teknik, alla är bara avundsjuka för att du har en underbar ponny Angelina!<3

2011-05-29 @ 22:38:58
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/
Postat av: My

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2012-03-18 @ 20:27:20
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0