angelina-magsjuka

Ni kan inte fattar hur glad jag är över gårdagen! Är verkligen solt över båda mina ponnysar.

Igår kväll mådde jag jätte dåligt. Jag todde jag hade fått migrän eller nått så jag gick och la mig. Men halv 1 på natten spydde jag... Så jag har spytt typ 6-7 ggr i natt. Och i morse engång.. Allt jag stoppar i mig kommer upp igen.. Mår verkligen jättedåligt. Jag har inte varit såhär sjuk på 7 år. Jag är jävligt svag och orkar knappt sätta mig upp. Tur att man har underbara föräldrar!

Har också vägt mig och har redan gått ner 1 kilo.. Känns bra ;) men endå förjävligt. Det värsta av allt är att jag är så sjukt yr helatiden. Kan knappt vrida huvet. Jag kan ju lova att skolan är mycket bättre än det här!

Hahah just nu sitter jag och tycker lite synd om mig själv ;) Nu orkar jag inte skriva mer. Blir iaf ingen skola i morgon heller.. Men nu ska jag sova en stund.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dej!

Du o dina ponniesar var jätteduktiga på tävlingen =D

2011-05-03 @ 07:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0