Angelina-shopping

Idag så var jag på stan i Stockholm. Shoppade en massa kläder och smycken. Sen har vi nyss varit och ätit på restaurang. Det var super gott!! Jag åt grillad oxfilé med pommes. Tyckte verkligen om det! Nu ska vi snart sova för vi ska ju på grönalund imorgon. Har inte sovit nånting i natt för vi åkte tåg... Var omöjligt att kunna somna då alla mina kompisar satt och pratade och att tåget surrade på som fan.. Det tog iaf 11 timmar till Stockholm med tåget. Sjukt drygt kan man säga. Nä nu ska jag och mina kompisar mysa lite sen ska vi sova. Ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Härligt att höra att allt e bra ! :D Gratta Amanda igen tehe! :D Längtar tills ni kommer hem igen (a) kram på er :)

2011-05-20 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0