angelina-tävlings resultat

Bella LD-10:

Framridning gick superbra. Hon hoppade bra och lyssnade bra ;)
Inne på banan var hon lite spänd, med det gick över ganska fort. Hon höll galopen genom hela banan och bröt av och rättade fort. Sen så klarade vi grunden med 0 fel sen hoppade jag en omhoppning och då fick vi ett nerslag för att jag släppte henne för tidigt. Grymt nöjd med klassen! (Hoppade en lugn omhoppning för igentligen får jag ju inte hoppa de men eftersom det var träningstävling så får jag rida en lugn omhoppning)

Bella LD:
Blev inte så mke till framridning pga av klasserna var as tighta. Men hoppade fram 2 ggr var på ett räcke och en oxer.
Inne på banan så hoppade hon jättebra. Jag kunde ha konroll på galoppen och hon flöt med mig superfin och jag flöt med henne också xD! Men iaf så fick vi ett stopp på sista grundomgångs hindret. Men det värhade as många hästar och ponnyer på!! Så jag är grymt nöjd. Tagga nästa helg samma klasser!

Vanillin LB:
Framridningen var hon totalt galen. Hon drog iväg och bara flög över alla framhoppnings hinder. Hade noll kontroll.
Inne på banan var det nästan samma sak. Hon hoppade väldigt mke själv om vi säger så. Han inte ta tillbaka henne eller få nån kontrolerad galopp imellan åt. Men vi komigen noll nolla! Men på omhoppningen han jag verkligen inte med. Jag belv efter på några hilnder och slet henne lite i munnen... Fick dåligtsamvete..
Men vi kom2 och blev 0/0 och det glädjs jag över :D!

Vanillin LA:
Hoppade superfint på framhoppningen!
Inne på banan så var hon ännu finare! kunde ha kontroll över henne och en bra galopp. Blev kors galopp ibland med det är sånt som händer. Kom kontigt på 2an och 1an på kombinationen i omhoppningen. Men resten var bra :D! Belv 0/0 i denna klass också och vann :D

Är sjukt nöjd överdagen :D Bästa ponnyerna ivärlden!


Kommentarer
Postat av: olivia

Ni var superfina idag! Grattis ännu en gång till vinsten och en superlyckad dag! =D=D

2011-05-28 @ 18:21:09
URL: http://baraolivialas.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka kategorier är alla ponnysar som bloggen handlar om ? :)

2011-05-28 @ 19:07:38
Postat av: lina :)

ett litet tips om du inte hänger med i alla språng, "släpp" tyglarna, alltså inte helt utan släpp efter så du bara håller i dom med tummarna! :) det gör jag när chapman far iväg som en galning:p

2011-05-28 @ 19:17:03
URL: http://linablomberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Stort grattis, till placeringarna. Vad kul att det gick så bra! :)

2011-05-28 @ 22:57:27
URL: http://onllyemma.devote.se
Postat av: Amgelica

sv; joo det finns massor på er, skickar det så fort jag bara kan. Tyvär så vill inte min datorn sammarbeta rikigt hela tiden, men skickar det så fort jag bara kan =)

2011-05-28 @ 23:05:55
URL: http://curiouscasper.blogg.se/
Postat av: signe

Och snart kommer bilder hoppas jag:) eller? ;D

2011-05-28 @ 23:46:46
Postat av: Hannah

Grattis:D

2011-05-29 @ 15:59:19
URL: http://poonnylovers.blogg.se/
Postat av: matilda

Grattis! :)

2011-11-28 @ 08:06:42
URL: http://alskademaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0