angelina-ut/cavaletti

Idag följde Amanda mig ut och red. Amanda hade Vanillin och jag hade Bella. Vi for runt brönet först och sen for vi till kusbanan och gick över cavaletti bommar några gånger. Vi hade det jättemysigt och jag och Amanda kunde prata och ha kul :D! Blev inte så mycket bus idag som det brukar bli när vi är ute och rider ;)!

Sen for jag och fotade Amanda när hon red Pedro. Men ja det såg riktigt fint ut och det var kul att fota nån nångång :D Älskar ju att fota med mig Nikon D5000. Men idag hade jag Amandas kamera.

Nu kommer mer bilder från då jag hoppade i torsdags!












Och så två failhopp ^^!

HAHA HON SER LIKADAN UT PÅ BÅDA BILDERNA xD!

fast här rev vi inte! Fula ponny!♥

Kommentarer
Postat av: jonna

superfina bilder! roliga failbilder i slutet ;)

2011-05-14 @ 22:05:46
URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0