amanda-morgonritt

Idag har jag sovmorgon, så åkter med halv 11 bussen in till skolan.
Så jag passade på att rida nu på morgonen, red ut på Pedro en sväng i skogen barbacka, är hårt i marken nu så går typ inte rida ordentligt någonstans förutom på ridbanan och på ängarna där det är mjukt. Så skrittade bara i skogen sen travade jag lite på en äng. :)

Skulle igentligen skritta Pikkan en sväng efter skolan, men hovslagaren kommer idag och hon ska få på sig bakskor för första gången, spännande! :D
Hon har ju varit problem med att verka bakhovarna. Då jag fick henne sparkade hon när dem skulle verka bak, men har tränat mycket med hovarna så de sista tre gångerna har det gått utan problem, så nu ska han prova slå dit ett par skor också! =)


Tycker hon är så snygg i det här tränset, hon ser ju ut som en riktig dressyrponny! :')

Kommentarer
Postat av: ..

är du typ rik?

2011-10-28 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0