angelina-hello

Åh vilken dag. Idag så fick vi börja 11:20. Så vi åkte med Amandas syster till stan med bil. Skönt att slippa passa bussar. Så vi var på skolan 11:10 :D Fett skönt med sovmorgon!
Kom hem kl halv 5 och fick middag vid 5. Sen direkt efter det gick jag ut i stallet.
Mamma mockade medans jag red ut en sväng på Bella. Hon var galet pigg och glad. Känns verkligen kul att rida henne då hon är så himla pigg och frammåt:D! Tränade iaf galoppfattningar. Ibland gick det till och med från halt :D! När jag kom hem var hon sjukt spännd så jag tog henne till min ridbana sen stund och la ner henne. Hon slappnade av väldigt fort.
Mamma hade redan tagit in Vannis och borstat henne:'D så jag gick bara en kort sväng idag och sen trick tränade jag henne bara lite. Inga stegra eller nått utan bara på att backa å lite lös longering i skritt. Duktig va hon iaf:D!
Nu ska jag strax sova. Hoppas ni haft en bra dag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0