amanda-dagen

Gick skola till 2O i 4 idag, sen stannade jag på stan gick in på Kusen & CO, beställde hem ett gult dressyrschabrak & gula matchande lindor, kommer blir skitsnyggt :D
Sedan gick jag förbi några andra affärer, köpte en ring och även lite hamstermat.
Men känner jag måste börja minska lite shopping, har köpt så mycket på sista tiden, inte hästsaker, men kläder osv, är dessutom skyldig pappa 12OO kr, så måste spara lite pengar nu efter schabraket!
Men tror mina ponnyer kommer bli skitsnygga i det, speciellt Pikkan då hon är så mörk!

Nu ska jag ut och rida Pedro en sväng, men blir bara lite lätt och lösgörande på ridbanan, så uppdaterar jag mer senare ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Izzanh

Åh, snyggt med gult shabrak :D Vill också ha det! xD

2011-09-29 @ 21:35:47
URL: http://izzanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0