amanda-Gia

Nu har jag bestämmt mig hur jag ska göra med Gia.
För er som missat så visar hon fortfarande lite lite på böjprov, men inte på lina. Och hon verkar inte bli mycket bättre av behandlingar heller så veterinärerna sa att ifall jag vill prova rida igång henne så kan jag göra det och se ifall hon blir sämre/bättre eller ingen skillnad alls.
Men jag har bestämmt mig för att låta henne vila under vintern, och kolla henne till våren/sommaren 2012 istället och förhoppningsvis så kan hon vara ännu bättre då.
Så nu vet nu hur det ligger till, men visst så kommer jag ta ut henne på prommenader nån gång då och då så hon får komma ut och se något roligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0