amanda-kavaj

Fick en kommentar som undrade
vars jag köpt min kavaj.

svar: Det är faktiskt inte ens
än hästkavaj utan en vanlig
människokavaj som jag köpte
på Fannys, eller var det Joy,
minns inte riktigt.
Köpte den iallafall på rea, 9OO:-
kostade den ny, men själv fick
jag den för 3OO:-
Och jag är jättenöjd med den,
och ser faktiskt ut som en
ridkavaj.
Dock sydde mamma om den lite,
och så bytte vi ut svarta knappar
mot guldknappar!

Fick även en frågan vad jag har för ridhjälmar, har tidigare gjort ett inlägg om dem, men kan säga att jag iallafall har en GPA evolution, Charles Owen, Kavalkade Aero Cool och Hallo Rider.

Kommentarer
Postat av: julia

Vad tycker du om charles owan hjälmen? :)

2011-09-19 @ 22:51:06
URL: http://julialaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej vad skojigt! Det hade jag aldrig gissat att det var. ;)

2011-09-20 @ 16:00:52
URL: http://johannahaggbomh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0