angelina-åh orkar inte

Min bloggar lust ligger på 0 just nu. Så störande igentligen då jag har massa saker jag har att berätta. Men jag orkar lixom inte sätta mig tvärt och blogga längre:(!!!!! Va har hänt med mig ?=(.
Idag tävlade jag iaf Bella i LC:1 & LB:1.
I LC var det dressyr ryttartest. Då dom bedömmer ryttaren och där fick jag 67%
I LB så hade jag efteranmält mig. Men sen kände jag hur himla trött hin var så hon orkade inte hålla i hop galoppen på banan. Men vi skrapade i hop 53,??%. I våran fösta LB. Så känns ändå bra.
Kan berätta mer detaljer en annan dag just nu vill jag bara sova..<3

Kommentarer
Postat av: Alice

Fin design! :)

2011-09-18 @ 20:56:08
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tyckte ni var superfina idag!

Jättefina var ni=D

2011-09-18 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0