angelina- blir galen!

Asså regnet bara öser ner ;o helt sjukt. Är verkligen inte på humör just nu. Det finn verkligen idioter på denna planet som inte borde få finnas.... Usch du vet vem du är om du läser detta!
Ska snart ut i spö regnet och rida Vannis på min ridbana. Kommer nog va igenom blöt då jag kommer in igen. Menmen sånt är livet you know.
Det som kändes jobbit idag var att mocka stallet. HAHA galet vad lat jag känner mig idag. Är sjukt trög i hjärnan så ikv blir det att lägga sig tidigt så man orkar med morgon dagen.
Sen nu har jag typ överanstängt mina knän också... inte värt. Så nu måste jag ta det lugnt med min konditions träning ett tag. Inge springa för mig inte..:(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0