angelina-dagen

Idag ska jag rida ut på Vanillin. Och kanske på Bella med. Har inget planerta med henne utan det får blis som det blir. Tror iaf jag tar ut henne på en mysig skritt tur iaf. Kanske bara går berdvid henne i gramma och grimskaft.
Sen nåndag ska jag träna inför tävlingen på KDRF. Ska tävla en LC:1. Fast det suger att det bara är ett ryttartest. Men det är iaf bra träning för henne att vara på tävlingsplats.
Nu sitter jatg i skolan och har nån datakunskap. Dom förklarar typ hur man gör saker i Word.. hahahah sjukt ointressant! Slutar 15:40 idag så är hemma runt halv 5 tiden. Taggat.. Hoppas maten är klar då jag kommer ham för är superhungrning. HAHAHA bra information nu ska jag konsentrera mig på lektionen så skiver jag sen ikv.


Kommentarer
Postat av: Therese

der är en lc:2 va? eller är det bara det för häst?=)

2011-09-08 @ 16:30:31
URL: http://kusmarksryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0