angelina-gårdagens pass!

Hej insåg just att jag inte hade skrivit om går dagen :D!
Igår så red jag Bella på ängen och hoppade lite. Hoppade som högt 80cm. Hon va så duktig. Och lagomt pigg! Red inte så jättelänge för jag hatar att sitta och nöta på saker.. HAHA men jag tränade iaf galoppfattningar från halt och det gick bra. Men sämre i vänster varvet dock. Men det är bara att träna :D!
Sen så gick jag och Olivia ut en promenad med Vanillin. Sen fick vi idén att testa stegra med henne från marken. Så jag testade några gånger sen fattade hon precis vad jag ville. Och sen gjorde hon det klockrent :'D!
Hon har ju kunnat det från ryggen i kanske 2 år. Och nu kan hon det även från marken! Sjukt smart ponny jag har :')!
Det är många som undrar om jag tränat på de förr och NEJ det har jag inte. Men med så mycket tid som jag har haft med Vannis så förstår vi varann. Hon vet vad jag vill och när jag vill det ska hända. Hon är en fantastiskt smart och lättlärd ponny!:)
Nu kommer de lite bilder :D!
Vanillin
Ni är så fina mina ponnyer♥

Kommentarer
Postat av: ryttarnamedhumor; emma

du har så sjukt vackra hästar!

2011-09-25 @ 18:44:32
URL: http://ryttarnamedhumor.blogg.se/
Postat av: Izzanh

Fina bilder :)

2011-09-25 @ 20:38:23
URL: http://izzanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0