angelina-godmorgon

Har just gjort mig klar för skolan och ska strax gå ut till bussen. 
Idag ska jag rida ett lugnt pass ute på Bella. Sen får vi se om jag kanske tvär går in på kusbanan och gör lite lösgörande. Men de får vi all se om. Hon kanske redan känns mjuk och fin :)!
Sen ska jag se om jag har någon fotograf som kan fota mig och Vanillin någonstans. Kanske rider ett lätt dressyr pass som igår på min egen ridbana. Eller så rider jag ut.
Sen ska jag smörja mina saker och packa inför i morgon. Kanske svampar av Bella hemma. Hon är väldigt damig och ful i pälsen! Men det finns ju nått som heter borstar.
Nu ska jag avsluta detta in lägg. Ha en bra dag iallihopa!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Låter som en bra dag! Hoppas den går som planerat också :D

2011-09-02 @ 11:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0