angelina-jojo

Har just tagit in mina underbarat söta ponnyer. Dom är så söta då dom är blöt i pannluggen :]! Helt slickad mot huvet. Sjukt gulliga :]!
Har inte Bestämmt mig än för om jag ska rida Bella i morgon eller inte. Vi får allt se om de. Just nu lutar det åt att hon ska få vila. Sen nåndag i helgen så får vi se vad som händer;)!

Jag vet inte om jag har hunnit berätta här på bloggen om att jag ska fara med Vanillin till Umeå ATG klinik för att kolla upp henne. Jag tycker iaf hon inte känns helt fräch endå. Sen ska kiropraktonr komma snart igen och kolla henne efter Umeå. Så nu blir det operation få Vanillin frisk! Hoppas att få bra besked... Och nått som typ är ''vanligt'' och går att fixa utan problem.
Nog om det nu ska jag snart hoppa i duschen sen kallar sängen på mig. 
God Natt alla underbara bloggläsare :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0