angelina-ojoj

superbra uppdatering från min sida! NOT!
jag ska faktiskt börja skärpa mig... Idag så fick min lilla syster ta hand om Bella. Hon och mamma red henne. Eller mamma longerade och min lillsyster red. Dom höll på typ 10 min ;] så man kan säga att hon hade vilo dag. Vannis sprang runt i hagen som en tog såp hon blev svettig idag... DUMMA PONNY !!!!:( så hon fick stå. Vill inte att hon ska bli överanstängd. Men jag kollade hennes ben och dom va det inga fel på alls efter hennes rivstarter. Vilken grym energi hon har alltså. Springa i hagen som en tog får hon ju inte ens.. (för mig alltså).

Har just varit ute och sprungit lite och duschat av mig. Nu ska jag ladda hem nå låtar som jag kan lägga in på mobilen. 

Bella ska stå till på torsdag. Sen ska hon tävla söndag så jag rider tor-lör sen tävling :D!
Vannis ska bli riden av Sara på Onsdag eftersom att jag säjlv inte kan säga om jag tycker hon är fräch eller inte. Jag lixom kan inte avgöra för jag tycker hon känns halt helatiden. Men när vi linar henne ser vi inget.. Så vi få se vad Sara säger då hon rider henne :)! Tror inte de är nått men jag inbillar mig grejer osv ;D
I said I love you.. And I meen it♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0