angelina-skola

Sitter i skolan nu och har saker vi ska göra på datan.
När jag kommer hem ska jag rida ut på Bella. Ska träna galoppfattningar från halter och skritt. Hon har blivit så duktig på det. Och gör det för att stärka henne ännumer! Hon har ju fortfarande lite problem med galoppen men den är sjukt mke bättre nu än i våras!

Sen ska jag ocså gå ut och gå med Vannis i 20 min som jag nu ska gör varjedag 3 veckor. Fast hon kommer ju ändå få vilodagar. Ska bara ta det lugnt med min lilla pluttis!♥

Sen ska jag fixa klart stallet osv, sånna saker man gör varjedag i stallet. Sopa, mocka osv..
Jag slutar 15:25 idag. Så uppdaterar inget mer förän ikväll efter jag tagit min dagliga dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0