angelina-skolaaa..

Nu ska jag strax gå till bussen. Den går om 10 min och jag är klar för start! Känner mig ganska pigg idag endå.. Med tanke på att det är fredag osv.. Men i morgon blir det sovmorgon!
Idag kommer troligvis båda vila. Om inte mamma tar nån av dom och tömkör eller nått. Hon och pappa skulle kanske ut och äta middag dock. Men iaf så känns det skönt att helgen kommer.
Imorgon ska Hannah Mattsson komma och testa rida Bella. Om hon tycker om henne så ska hon få börja rida henne då och då, tex då jag inte hinner eller helt enkelt inte orkar. SÅ det kommer bli kanon om det nu blir så :)!
Vanillin ska ut på prommenad i morgon iaf. (som vanligt).
Nu ska jag dra och klä på mig hejdå!
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Är de tränset bra? :)

2011-09-09 @ 14:59:20
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0