angelina-världens bästa!

Bella hoppade hur fint som hellst idag! Hur duktig får man vara?:'D
Hoppade en liten banan på slutet som kanske låg på 70-75 och hon tvekade inte ens utan hoppade hur bra som hellst!
Har nu bestämmt hur jag ska göra med henne dom kommande veckorna. Eftersom att vi ska tävla nästa helg inte i helgen utan nästa helg. Så jag rida henne vecka ut och helgen sen vilar hon mån-ons sen rider jag tor-lör och söndag är tävlingen och då tävlar jag sen ställer jag av henne 2-3 veckor.
Hoppas ni fattar hur jag menar;)!
Sen nu kan jag konsetrera mig mer på att få igång Vanillin :D!
Låter det inte superbra?:D



Kommentarer
Postat av: madde estander

vad har hänt med bella då? ): <33333



kram

2011-09-07 @ 21:25:28
Postat av: Matilda

Vad kul att det gick bra :D

2011-09-07 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0