angelina-vila

Idag ska mina ponnyer få vila för jag ska vara med mina vänner ikv.

Mamma skulle mocka och fixa klart i stallet. Så jag får en ledig dag idag. Känndes grymt skönt att bara kunna softa med mina vänner en kväll. Kanske hinner med ett inlägg senare ikv om jag har nått att sktiva om.. Men troligtvis inte det.

Imorgon ska jag som vanligt gå ut och gå med Vanillin. Sen beroende på väder och underlag så kanske det blie en markarbetes övning med Bella och studs.

Nu ska jag fortsätta med min fördjupning med slangrod.
Ha en bra dag för det ska ja ha!


Kommentarer
Postat av: emma

älskar verkligen den där ponnyn! så sjukt fin!:D

2011-10-02 @ 23:52:29
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0