amanda-de senaste dagarna

Har inte bloggat de senaste dagarna, Pikkan har vilat sen tävlingen och ska låta henne vila både idag och imorgon också, så hon får en liten kort vila men det tror jag kan behövas. Har ju även påsklov nu strax så blir mycket ridning då. 

Pedro har jag däremot hållit igång alla dagar, och han har varit riktigt fin. Ridbanan har varit helt okej så igår blev det ett dressyrpass och han var kanonfin! Ikväll ska han också få följa med på hoppspecialen, kommer bli kul! Han har inte hoppat på flera månader! December tror jag var senast? Så kan behövas lite hoppning eftersom han verkligen älskar det :)



Kommentarer
Postat av: Susanna

Såg att du hade klippmaskinen från granngården, Deleval, en blå. Ska köpa en klippmaskin och har kollat runt lite på olika, vill ha en trådlös, lätt, och som klipper snyggt utan att det blir randigt då vi håller på med uställningar, så ska hästen helklippas! Hur bra är den?? Och hur mkt ligger den på i pris ca? Stod inte på hemsidan.



Jättetrevlig blogg!

2012-04-05 @ 09:34:52
URL: http://susannauhlen.blogg.se/
Postat av: emma

Ni har en jätte fin blogg som jag följt sen i sommras. Men alla märker att någonting är fel. Då var ni mycket gladare, mer spontana och gjorde roliga saker för att förbättra er nivå på bloggen. Nu handlar ju vart annat inlägg om hur ni beklagar er för att ni inte har bloggat,vad har hänt? Pojkvänner? Skolan? Ville bara säga det och jag tror dock att många läsare kommer att hålla med mig, inom denna punkten.

Ännu ett tack för en fin blogg, men ajabaja! det ser ut att gå nerför....

mhv Emma Askgren

2012-04-05 @ 11:21:55
Postat av: emma askgren

Tack,för du svarade i ett inlägg:) Det är bara att kämpa på tjejer!

2012-04-05 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0