amanda-gårdagen

Måste först och främst be om ursäkt för min värdelösa uppdatering, ska försöka komma igång igen!

Igår åkte jag in till ridhuset och red ett dressyrpass på Pikkan och tränade även lite delar ur LA:1 som jag ska rida på programridning imorgon och tävla nästa helg. Adelina följde med och red Pedro och tror det gick bra för henne. Iallafall så var Pikkan väldigt fram och tillbaka, ibland riktigt fin men ibland riktigt jobbigt, ville tex inte alltid gå i förvänd galopp eller hålla sina ökningar. Men jag är väl rätt nöjd ändå, gick helt okej i slutet!

Bild printad från film.

Kommentarer
Postat av: Oscar nilsson

Pedro låter inte som en häst.det låter mer som en porrskådis. Förresten jag har hört att du legat med din lärare, är det sant? isåfall var det för att göra det betyg bättre? Fin blogg förresten!:D

2012-05-02 @ 10:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0