amanda-hur lyckas jag?

Som ni vet så ska ju Angelina till Vännäs och tävla imorgon och tanken var att jag också skulle dit men på något sätt så lyckades jag med något jag inte jag trodde jag skulle lyckas med, haha xD

Missade nämligen den vanliga anmälningen, men tänkte då bara ähh då får jag efteranmäla mig. Gick några dagar och kom på att jag kanske borde kolla när sista efteranmälningsdagen var, gick in 17:50 och insåg att det var anmälningstopp 18.00 heheh lite stressigt! Men skyndade mig och skulle anmäla mig, men uppps då hade jag såklart inte tillräckligt med pengar på kontot, saknades nämligen 10kr -.-

Aja, får väll skylla mig själv, måste börja agera i tid! Men har ju hela sommaren på mig att tävla, så det är ju lugnt:D Ska iallafall följa med Angelina och Vanillin och hejja på dom imorgon, blir super det också!

Kommentarer
Postat av: Thelma

Så trist :(

2012-04-13 @ 22:00:30
URL: http://travteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0