amanda-överlever

Jag har överlevt trots att det är fredag den 13 och jag har haft en superdag med superfina ponnyer:D

Pikkan och jag for ut efter bastuträskvägen i det härliga vädret, blev till och med för varmt! Brukar alltid frysa då jag är ute, men inte nu, skönt det! Jobbade mycket med galopp och trav och hon var extreemt fin idag, love!

Jag och Pedro for också ut efter bastuträskvägen, (är underbart underlag där) så han fick jobba extra mycket i galopp, blev lite intervaller. Travade av honom lång och låg en lång sträcka och himlar vilka gångarter han fick fram då, superfin även han!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Snyggt pannband! Vars har du köpt det? :)

2012-04-13 @ 20:59:10
URL: http://misslotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0