amanda-svar på kommentar

Ni har en jätte fin blogg som jag följt sen i sommras. Men alla märker att någonting är fel. Då var ni mycket gladare, mer spontana och gjorde roliga saker för att förbättra er nivå på bloggen. Nu handlar ju vart annat inlägg om hur ni beklagar er för att ni inte har bloggat,vad har hänt? Pojkvänner? Skolan? Ville bara säga det och jag tror dock att många läsare kommer att hålla med mig, inom denna punkten.
Ännu ett tack för en fin blogg, men ajabaja! det ser ut att gå nerför....
mhv Emma Askgren

Sv: Är tråkigt att läsa sånna här kommentarer men jag håller faktiskt med helt! Vår blogg var betydligt roligare i sommras, helt klart. Och ja, skolan tar mycket tid, i sommras hade vi sommarlov och betydligt mer tid över. Vi båda har nu pojkvän också. Så bloggen kommer tyvärr i efterhand, men känns som att till sommaren kommer den "roliga" bloggen komma tillbaka igen. Är varmare ute, vi blir mer motiverade då vädret är härligt, blir mer fotostunder och gör bloggen allmänt roligare!
Ska försöka ta tag i bloggandet ordentligt igen, har påsklov nu så ska göra så gott jag kan och hoppas även på nya bilder och kanske en ny design! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0