amanda-tävlingströjor


Något jag bestämt mig för är att jag ska köpa mig en ny snygg tävlingströja som jag kan använda till de flesta av mina outfits. Här åvan ser ni 3 av mina favoriter, dock känns den första och den sista mest som min typ av tröja. Den med rosa blir lite svårare att matcha snyggt till, men om man hade lite rosa på tex schabraket skulle det vara dösnyggt!

Problemet är att jag inte hittat någon av tröjorna på någon hemsida att beställa. Den sista tröjan (hv-polo), som jag egentligen är mest sugen på hittar jag på några ställen, men i alla andra färger än svart!! Jag vill ha den i svart, så vet någon av er läsare var man kan hitta någon av dessa tröjor? Speciellt den sista så skriv mer än gärna, länkar såklart :) Eller så kanske ni vet någon annan snygg stilren tävlingströja?

Kommentarer
Postat av: Hannah Mattsson

köp hv polo tröjan :D!

2012-04-16 @ 21:41:27
URL: http://hannahma.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt snygga alla 3 :)

2012-04-16 @ 21:57:24
Postat av: Rebecka

Sadelmakeriet i Grums har ju en massa hv och kan även beställa hem om man vill. Du bor nog rätt långt ifrån dem men kan ju ringa och kolla med dem eller mejla dem. Kolla med dem på fb för de är ofta inne där. Du kan även nå dem på 0555-61 17 0 :)

Kram Becka!

2012-04-17 @ 00:26:25
URL: http://onlyjumpingriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0