amanda-uteritt

Idag har jag varit på stan igen, köpte en kofta, en ny börs, och lite krämer. Inga hästsaker alls och har faktiskt inte köpt en hästsak på jättelänge! Känns lite tråkigt men ändå rätt skönt då hästsaker oftast är riktigt dyrt så har haft råd att köpa mer grejjer till mig själv! Vet faktiskt inte heller något jag behöver till hästarna, känns som om jag har allt. Förutom en dressyrsadel till Pikkan som ska köpas, men till den har jag pengar undanlagda från min förra sadel som jag sålde ;)

Iallafall så har jag och Pedro varit ute på en uteritt i afton. Stod och borstade honom jättelänge innan och fick bort massor av hår, så det känns skönt. Vi var ute i ca 45 minuter och blev ganska intensivt, mycket trav och galopp. Pedro var riktigt fin i slutet av passet, jobbade på riktigt bra så jag är nöjd :)


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Amanda kan du inte göra en video som Angelina där du visar upp ditt stall och din utrustning

2012-04-12 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0