amanda-vilodag

Idag fick både Pikkan och Pedro en vilodag, mycket pga vädret eftersom det är kallt, snöar/regnar och blåser. Inte alls kul att vara ute så dom fick helt enkelt vila, även om dom också förtjänat det. Har istället varit i Piteå och shoppat, fick med mig ett par nya jeanse, en klocka, en vårjacka och även en ny väska!

På hemvägen från Piteå stannade vi och hälsade på finaste Fruttis♥ Ni som undrar vet det är så kan jag säga att det var min första ponny, en B-ponny som vi hade i unifär 5 år och sålde för ungifär 2 år sedan. Saknar henne verkligen hur mycket som helst, men hon har det bra i sitt nuvarande hem vilket gör mig glad. Min syster tog några bilder med hennes mobil, kanske visar er någon dag.

När jag tog in hästarna tittade jag bara till dom lite snabbt så har nästan inte hunnit pussa på dom någonting idag, men får ta igen det imorgon!

Så länge kan jag bjuda på en gammal bild på min fina Fruttis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0