angelina-longering

Igår så for jag ut 06:30 och red ut på en uteritt, Vannis var galet pigg! Red i 50 min och runt brönen.
Idag så longerade jag Vanillin med inspänningstygel. Det tyckte hon var riktigt kul. Burkar ju inte longera henne speciellt ofta men hon ör sjukt duktig på det :D! Hon fick jobba i 30 min och var inte ens lite trött efter.. Haha efter hon hade sprungit där med inpännings tygeln ett tag så tog jag loss den och hon fick springa utan den. 
Då vart hon helt galen och bockade och studsade.
Söt ponny jag har. Nae men det ska jag börja göra oftare!
Imorgon blir det Erik kurs med Amanda och andra bekanta. Kommer bli så spännande att få träna för en ny tränare. Känner verkligen peppen! Rider vid 14:15 imorgon. Sen på söndag rider jag vid 09:15 :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Skulle inte du kunna lägga ut bilder första gången du red vanillin hemma hos dig och en bild från nu?:) skulle vara kul att se

2012-04-21 @ 13:33:42
URL: http://jenniferfredrikssons.webblogg.se/
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-04-22 @ 19:44:42
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0