amanda-omkull

Gick omkull idag, stackars ponny..

Vi galopperade bara på en volt och hon snubblade och lyckades inte komma upp på fötter. Min enda tanke var får inte hamna under henne vilket jag lyckades bra med tills hennes framben kom slängandes över mina lår.

Dock klarade vi oss bra utan större skador, jag själv fick små skrapsår på höfterna, börjar bli väldigt rött och blått så kan gissa på ondare imorgon;) Sedan har jag på något sätt lyckas göra illa armen, kan just nu knappt använda den alls. Pikkan skapade upp mulen och lite ovanför ögat, sedan fick hon skrapsår på vardera knä. Men hon såg fräsch ut efter, men kylde benen på henne och tvättade upp skrapsåren.

Imorgon ska hon ut och motioneras lite lugnt så hon inte blir stel, sen får vi se hur hon känns då! Lilla hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tur att det gick så pass bra ändå(som det verkar ha gjort)! Tur! =)

2012-08-30 @ 07:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0