angelina-Ester&Vannis

Vanillin var grymt taggad idag när jag red så jag galopperade väldigt mycket. Hon blev bara piggare och piggare... Men jag gav upp tillslut och skrittade hem med en svettig men nöjd ponny :D! I morgon blir det ett lugnt dressyr pass. Sen ska jag visst hoppa för Erika på torsdag morgon :D!
 
Etfer jag ridit Vanillin for jag och red Ester. red barbacka på kusbanan och hon var verkligen jättefin. Mjuk i munnen och väldigt taktmässig. Mer än vanligt. Och hon är så mjuk så det är inte ens svårt att sitta ner på henne. Trodde det skulle bli spännade att sitta kvar barbacka i hennes galopp.. Men det gick kanon bra! Fina Ester ♥
 
Imorgon ska jag till Piteå på Nolia och Hannah Mattsson följer med mig dit. Det kommer bli mysigt värre ju :D!
 
 
Ska till Vännäs på lördag och tävla :D Bilderna är från förra meetinget jag var där. Men i helgen blir det bara 1 dag :) Blir att starta LB & LA :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Hade också tänkt mig dit med fick höra att det var kvarka i ett annat stall i vännäs så vågade inte riskera ngt :) men lycka till!

2012-08-08 @ 15:47:21
URL: http://nattstad.se/linablomberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0