angelina-händer saker

Händer massa konstiga saker i mitt liv just nu. Allt har inte varit som det borde med mig osv.. Jag har typ börjat gråta för att balsamet är slut och har känt mig allmänt nere bara.. Jobbit att vara tonåring ibland ;)!

Men iaf igår så red jag ett ordentligt dressyrpass på fina Vanillin. I dag blir det lite markarbete :)!

Ska passa på att berätta om förra helgens tävling!

Var i vännäs och tävlade. Hoppade Lb & LA.
I LB stannade hon på sista hindret för att jag typ började slita i henne... Förlåt fina ponny..
Men sen efter det så NOLLADE vi våran första nationella LA :D!!!!
Fyfan så jävla bra hon är!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Super grattis till nollan! :D

2012-08-20 @ 17:51:05
URL: http://Bett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0