Amanda - Dagens planer

Idag ska Dun få en välförtjänad vilodag, det tror jag han kan behöva :) Själv ska jag mest slappa, vaknade förövrigt alldeles nyss och fick alltså en lång sovmorgon! (Jag som inte ens brukar kunna sova länge) senare idag ska jag hem till min pojkvän.
 
Igårkväll när jag skulle ta in hästarna fick jag mig en chock! Stod och fyllde höpåsar och när jag vänder mig om står Pikkan bakanför mig och oj vad jag skrek till hahah! Gia var också där bakom, så jag tog in dem i stallet och skyndade mig att kolla till vars Dun var men gullkillen stod kvar i hagen och sprang till mig när jag kom. Har ingenaning hur länge Pikkan och Gia gått lös, men det var spår runt om på gården och i djupsnön så de har nog haft det trevligt iallafall. Hittade inga skador vilket är huvudsaken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0