Amanda - Dressyr *film*

Blev som sagt att åka in till ridhuset och dressyra lite med Dunet. Och det gick faktiskt riktigt bra, han skötte sig fint hela tiden utan något bus. Det vi ska forstätta träna på är galoppen då han inte riktigt orkar hålla ihop, så blir att nöta lite på galoppfattningar (Vilket stärker galoppen). Måste även träna på att sitta ner, hans trav är verkligen skumpig, därav varierar jag mig mellan lättridning och nedsittning då jag inte riktigt orkar sitta ner i hans trav ännu, haha. Men endast 4 gången jag rider honom, så det kommer väll! Vissa stunder går bättre än andra. Men himla rolig att rida är han!
 
Kolla i 720p HD för bästa kvalité på videon.

Kommentarer
Postat av: saga

han såg ju jättefin ut :D

2012-12-28 @ 21:46:47
URL: http://sagapaulsson.blogg.se
Postat av: Mia

Finaste ponnyn :') visst har saga kvar han ännu?

Svar: Jo Saga äger honom fortfarande :) Han ska bara stå hos mig och jag ska rida honom ett tag framöver!
norrlandsryttare.blogg.se

2012-12-29 @ 11:14:52
Postat av: alma

Såg ritkigt fint ut!:)

2012-12-29 @ 16:31:40
URL: http://www.skelleftemitc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0