Amanda - Förkyld

Har dragit på min förkylning så det känns ju lite jobbigt. Får förföka bege mig ut och rida trots det och kylan, är så kallt här i norrland :(
 
Idag blir det nog bara lite bus med Pedro om han inte får vila, vi får se helt enkelt. Beror på om jag ska honom eller ridskolehäst imorgon på hoppspecialen. Har har inte hoppat på flera veckor och jag längtar så mycket, det är inte samma sak att hoppa Pedro som Pikkan eftersom Pedro varken ska hoppa mycket eller högt, Pikkan kan jag träna och hoppa ordentligt. Även inte samma sak med ridskolehäst. Men så är det nu, finns inte mycket att göra åt det nu. Gäller bara att vänta tills Pikkan är ridbar igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0