Amanda - Godmorgon

Hästarna är ute i hagen och äter sitt hö, lite spänt var det allt när jag släppte ut dem. Började med att släppa ut Dun i sin hage och han sprang direkt till sitt hö. Gick då sen och hämtade Pikkan och Gia och då började han springa runt lite, både Pikkan och Gia blev också spända och lite bralliga men de alla lugnade ner sig rätt fort och fortsatte med sin mat. Tror detta inte kommer vara något problem :)
 
Idag är min enda planering än så länge att åka ner till stan på mellandagsrean och hoppas att jag kan hitta något! Funderar fortfarande på om jag ska rida Dun idag eller om han ska få vila, isåfall kommer det nog bara bli en liten liten stund på ridbanan så han får springa av sig lite. :)

Kommentarer
Postat av: saga

skönt att det gick bra :)

2012-12-26 @ 14:52:58
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0