Amanda - Snön är här!

Nu har äntligen snön kommit tillbaka igen, är ju trots allt 1 december idag och utan snö har jag svårt att få några julkänslor. Så jag hoppas den här snön får ligga kvar! Dock stormar det riktigt mycket också vilket gör att det inte går rida, sedan så är det även iskallt ute.
 
Hästarna fick frukost inne idag och fick sedan gå ut lite senare än vanligt, för det kan ju inte vara speciellt kul att vara ute i detta väder!
 
I helgen är det träningar för Lotta på ridhuset, tanken var ju att jag skulle vara med även denna gång men tråkigt nog så har jag en skadad ponny:( Men imorgon ska jag troligtvis åka och titta på träningarna iallfall, kommer dock bli väldigt träningssugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0