Angelina - Häst & pojkvän?

Många undrar hur jag hinner med att både ha häst och umgås med min pojkvän så mycket. Jo det gäller att prioritera tiden på rätt sätt. Eftersom Pajero vilar 1-3 ggr i veckan så är jag hos min pojkvän på vilodagarna. Sedan mer in på helgen så brukar Hampus (min pojkvän) komma på fredagar och då kan jag rida medans han väntar. Sen rider jag lördag morgon och sen far jag till Hampus så Paj får vila en söndag. Men om min pojkvän är hos mig på vecko dagarna så får han sitta inne på mitt rum och vänta på mig. Ibland hjälper han mig faktiskit att mocka.
 
Han brukar faktiskt också kunna fota mig ibland när jag rider
Han är en riktig pärla min lilla Hampus :D
 
Men ni kanske fattar? Jag hinner vara med min pojkvän 4-2 dagar i veckan även om jag är hästägare. Det gäller bara att prioritera och göra klart läxorna i skolan xD!
 
Min andra älskling efter paj;)
Snart 1 år tillsammans :')

Kommentarer
Postat av: Maja

Det går om man vill ! :D

2012-12-07 @ 18:52:43
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra Ledin

Precis så är det! Prioritera och tajma in med tiden annars går det inte!:)

Svar: nej :D
norrlandsryttare.blogg.se

2012-12-11 @ 14:54:16
URL: http://sandraledin.blogg.se
Postat av: Isabelle

Samma här fasst jag är emd min pojkvän varje dag vi är varje dag ch vi sover hos varandra varje dag. Han får helt enkelt vänta på mig när jag är i stallet xd

2012-12-18 @ 14:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0