Angelina - inte hemma

Är inte hemma just nu så lägger in nya fina bilder på mig och Pajero imorgon då jag kommer hem från älskings Hampus. Tog iaf fina julbilder med pajero i -20 grader så blev inget långt dressyr pass. Jag höll på att dö så sjukt kallt det var. Jag hade bara långkalsonger och mina ridbyxor sen bara två tröjor så jag frös riktigt mycket!
 
Imorgon blir det troligvis en busig uteritt med mycket galopp. Eftersom att jag håller på att jobba mycket med hans galopp så gäller det att ha väldigt mycket tryck bakifrån och han får mycket mer tryck då jag är ute och rider. I sommar så ska han verkligen sityta ihop i galoppen och han ska även kunna gå i form i galopp. 
Jag själv orkar inte riktigt trycka ihop honom men det kommer ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0