Angelina - Sumering av helgen

Igår hoppade vi bana. Och det gick verkligen superbra. Fast vi hann faktiskt stanna ;) Tror Pajero var väldigt trött efter lördagen plus att jag inte har ridit honom så hårt pga av det har varit så hårt i backen.
Han stannade 3 ggr på olika hinder fast oilka gånger..  Engång på kombinationen för att på hinder B så ramlade en bom ner just när han skulle hoppa av från A så han stannade först då engång. 
Sen så hoppade han. Efterdet tror jag att jag blev lite feg.. Så började rida på honom lite för fort så då stannade han 2ggr till på olika hinder. 
Men i slutet hoppade vi en bana utan några problem! Han var så jädrans fin!
 
Men jag ramlade inte av :D!!!! HAHAH kolla bilden xD!
 
HAHAHA söta lilla Paj :] Sen när han hedde upp huvet igen så kom jag tillbaka i sadeln, Han såg riktigt skamsen ut då :/ Men sen hoppade han verkligen jättefint :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0