amanda-uteritt

Igår efter skolan for jag direkt ut och red på Pikkan, mamma hade börjat göra henne iordning så kunde fara ut snabbt innan det han bli för mörkt. Red efter "Lottasväg" första gången i skritt och trav och andra vändan i trav och galopp, är inte speciellt lång sväng så därför red jag den två gånger. Tog ungifär 50 minuter.

Idag stormar det rätt mycket, men ska nog ut en liten sväng iallafall och blir nog uteritt då också. Om vi inte blåser bort vill säga ;)

Förövrigt så fungerar inte min fina dator med alla bilder på längre, photoshop och allt, tråkigt men sant :( Så sitter vid en annan dator för tillfälligt, måste lämna in den på lagning och se vad dom kan göra åt det, verkar som det är laddaren som krånglar så förhoppingsvis kan jag behålla alla mina bilder iallafall!

Så under tiden kommer nog bara arkivbilder.

Kommentarer
Postat av: Kajsaa;)

Kan inte ni göra ett inlägg med alla era outfits:)?♥

2012-02-18 @ 10:43:40
URL: http://srktjejer.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!

Detta ksk kommer lite random men jag

Undrar vad du använder för putsnings medel till stövlar

Sadel träns m.m

Och hur du gör och vilka material du använder till. Behöver verkligen tips till

Putsningen för jag vet inte va som är bra för den finns så mycket olika produkter

Vore jätte tacksam för svar!

Kram!

2012-02-18 @ 14:04:30
URL: http://hannaamariab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0