angelina-rakad

Nu är Vanillin naken igen! Lilla skrutt ponnyn fick sin sista rakning igår för denna vinter. Så nu är hon naken ännu engång. Blev perfekt nu innan hon ska börja fälla sin päls. Hamilton harredan börjat. Men det har inte Vannis hunnit ännu.
Ihelgen är det äntligen tävling igen! Gud så jag längtar. Blir i Luleå klasserna blir LC & LB. Tar det som en mjukt start på tävlingsterminen. Sen den sista mars och första april så är det meeting här i stan då blir det LC & LB första dagen och sedan LA andra dagen. TAGGGAAA!!!

Ikväll ska jag kanske hoppa på ridhuset med Amanda om min mamma okar skjutsa mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Film :D

2012-02-27 @ 13:16:57
URL: http://emmadays.blogg.se/
Postat av: Amanda

lycka till :D

2012-02-27 @ 18:24:57
Postat av: Micha Inerud<3

Skönt med nyrakad häst! ^^



Jag har en fråga till dig ( Eller Amanda), och hoppas på att du kommer och kan svara på den.

Min häst har ett antal gånger blivit brunstig någon vecka hit och dit, hon har alltid varit ganska jobbig då eftersom hon brunstar såfort hon ska arbeta och vägrar att gå frammåt, i vanliga fall är hon en häst som man knappt kan hålla tillbaka!



Senast igår gick det inte att rida henne tillslut, hon vägrade att skritta så det fick lov att bli skritt med mig gåendes brevid.



Jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill inte att det ska fortsätta såhär! Har du något tips på något man kan ge hästen för att minska brunsten lite? Med tanke på att du har ett sto så kanske du också har något problem med din häst då hon väl brunstar?



Vore super duper tacksam för svar! ( om du kan svara på det vill säga :S)

2012-02-28 @ 17:03:56
URL: http://treryttares.blogg.se/
Postat av: B E C C A

Vad fin blogg ni har och alla hästarna är ju super fina! :)

2012-02-28 @ 19:17:38
URL: http://beccajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0