amanda-dressyrpass

Nu har ju skolan börjat om vilket gör att jag måste rida på kvällen, är mörkt då och där jag bor har vi ingen belysning efter vägen, enda stället det är belysning är på min ridbanan vilket gör att det blir mycket ''ridbana'' under vintertid.

Idag blev det iallafall lite dressyr på Pedro. Har sista veckan jobbat ganska mycket i galopp så idag blev det bara arbete i skritt och trav. Det jag la extra arbete på var halter, och i slutet lyssnade han superbra! Jobbade även mycket med olika tempoväxlingar och lite skänkelvikningar.

Pikkan får en välförtjänad vilodag idag, imorgon är det hoppträning.


Kommentarer
Postat av: isa

Vi har ingen vägbelysning men ridhus och upplyst ridbana, men jag rider ändå efter vägen 2-3 gånger i veckan så det funkar det med ;)

2012-01-10 @ 23:21:58
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Maja

Var är det där ländtäcket köpt ? ;)

2012-01-11 @ 21:12:32
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0