amanda-mål under året

Tänkte skriva lite mål under 2012!

Peek-A-Boo - Fortsätta jobba vidare och bygga mer muskler och kondition, förbättra skänkelvikningarna och träna mer förvändgalopp så den blir starkare och stadigare. Ska fortsätta tävla på LA dressyr och endast tänka på att förbättra procenten. I hoppningen vill jag starta LB, och hoppa flera felfria rundor och även prova på att tävla avd A i LC.

Pedro - Vi ska jobba mycket med ryggmusklerna, rida i backar och lång och låg över kavalettibommar. Fortsätta tävla på LA i dressyren, även prova på något lite högre program tex LA:4, kanske vara med i DM. I hoppningen har jag inga mål alls, kanske ut på någon lite träningstävling och klubbtävling bara som vi gjort förut.

Indian Girl - För det första så ska vi åka till kliniken till våren och kolla upp henne och se hur hon ser ut igen, sedan ska hon provas rida igång igen. Kommer bara ta det lugnt med mysiga skogsritter och lite dressyr, kanske även lite bommar eller småhinder beroende på. Men först att kolla upp henne en gång till!

Men det viktigaste är att vi ska ha roligt och jag hoppas på ett underbart år med mina finaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0