angelina-dagens planer

Idag så ska jag tillriduset igen. Fast i udag blir det att rida dressyr på min lilladonna. Hade tänkt göra lite lösgörnade övningar som tex.. skänkelvikningar, öppna och sluta. Sen ska hon gå i en lugnt takt och vara lång och låg. Det är dagens mål. :)!
Inne i ridhuset kommer Sara finnas till ockå med mig. Hon ska rida sin häst Obbe som jag hade sitts träning på igår :)!
Sen så ska nog Mamma filma. Och om jag hinner sen lägger jag ut en film :D
Här får ni mer bilder som jag aldrig hann lägga upp :D
Mer uppdatering senare :D!

Kommentarer
Postat av: M

Härliga bilder :D

2012-01-08 @ 10:45:23
Postat av: blondiee1@dv

superhärliga bilder!

2012-01-09 @ 21:17:17
Postat av: jennifer

Hej, súper fina bilder!

Men jag tänkte fråga vars ni köper era snygga schabrak osv till både häst och ryttare?:)

2012-01-10 @ 20:10:23
URL: http://jenniferfredrikssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0