angelina-dressyr idag

Vanillin var verkligen superfin idag då jag red dressyr på henne :')! Hon gick för det mesta lång och låg och gud vad nöjd jag var! Hon var avlappnad även fast det snöade å blåste endel. Men hon fick täcke och huva och då brukar hon faktiskt vara mycket lugnare. Och det var hon ju också. Red först på gården sen gick jag till min ridbana. Där det nu är djupsnö och tog en galopp i den djupa snön :]!
Imorgon äre stalljour, ska mocka å släppa ut alla ridskolehästar/ponnyer.
Sen ska jag även hoppträna imorgon :D
Nu kommer bilder från idag Fotade av Amanda!

Ni får mer i morgon :) Ska upp halv 7 :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, Undrar en sak. Vad är Vanillin för ras? hon ser ut och ha lite fjording i sig, eller e jag helt ute och cyklar? Och en till grej, har du lärt henne att stegra själv eller var det dom somd du kköpte henne av som lärde henne detta? Ni har världens bästa blogg :)

2012-01-07 @ 00:10:41
Postat av: Amanda

Fina bilder!! :)

2012-01-07 @ 00:21:02
URL: http://mandapanda.blogg.se/
Postat av: Petra

vad fin hon är :D

2012-01-07 @ 10:18:46
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0