angelina- Klara & Rhum

Igår for jag och Klara ut och red. Hon red på sin ponny Rhum som är en hel arab. Och jag red Vanillin. Vi fort först och skrittade runt brönet. Vi hade tänkt trava men det gick typ inte för att dom började ba5ra busa. Så vi gav upp och skrittade hem till mig och red på min ridbana istället. Jag fick också testa att rida Rhum och han var riktigt fin :D! Jag tycker han va ganska lik Vanillin i ridningen.
Klara fick också testa rida Vanillin. Och det dåg riktigt bra ut! eftersom att dom är ganska lik varann i ridningen så gick det bra för oss båda. Det var en rikigt kul ritt iaf :D!

Ikväll blir det hoppspecialen. Hoppas det är någon linje som vi kan hoppa för det behöver verkligen Vanillin just nu. Jag känner att jag har noll kontroll just nu.

Kommentarer
Postat av: Christel

Kan du inte lägga ut en bild på Rhum? :)

2012-01-18 @ 19:53:44
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0