angelina - Sam

Hejsan alla underbara glada bloggläsare :D:D!

Igår så var jag ute och intervall tränade min underbara ponny Vanillin. Hon var otroligt pigg och glad och bockade som en idiot när jag fattade galopp xD! HAHA men iaf så tyckte hon det var jättekul men lite jobbigt. red i drygt 40 min. På hemvägen travade jag ner henne och skrittade såklart.

Sen for jag och red Jennifers ponny Sam. Började med lite skrittarbete där jag gjorde lite slutor och öppnor. Han var väldigt mjuk och fin i kroppen. Sen jobbade vi också i trav med övergångar till skritt. Och han var mycket känslig och lydig. Han var väldigt fin och mjuk i handen och hade en fantaskiskt bra takt. Verkligen en roligt ponny att rida :D! Sen fattade jag även lite galopper i båda varven från skritt och han har ett jävla tryck bakifrån så det var sjukt häftigt!
Och hans trav och galopp var såååå mjuk. Vilken gunghäst. Jennifer måste vara stolt över honom!:D
Kolla in hennes blogg---> http://samsoon.blogg.se 

Fina Sam & Jennifer=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0