angelina-studs

Hoppade studs i förrgår och det gick jättebra. Vannis var sjukt pigg och gald så det ska vi göra oftare. testade även en dressyr sadel som jag ska låna i helgen då jag ska rida för Andreas Hesse. Blir ett dressyr pass på Lördag för honom sen ett hopp pass på söndag för honom. Så det kommer vara så lärorikt:D!

Igår så red jag ut en vanlig sväng runt brönen. Tog en timme och hon var pigg och glad som vanligt. Och som vanligt ska hon alltid bocka när man börjar att galoppera. HAHA söt ponnyn.

Idag ska jág rida ett dressyr pass på gården. Ska göra lite skänkelvikningar och träna öppna och sluta. Alltså lösgörande. Så jag ska förska att ta en ganska lång och ordentligt pass. Hoppas hon är fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0